‌‌‌‌     ‌‌‌

IGTV‌ چیست و چه هدفی دارد؟ می‌توان گفت هماناینستاگرام است، اما با ویدیو‌هایی طولانی‌تر از قبل. همانطور که احتمالا مطلع هستید پیش از عرضه‌ی IGTV اینستاگرام ویدیو‌های ارسالی را تا یک دقیقه محدود می‌کرد. اما حالا با استفاده از IGTV کاربران معمولی می‌توانند حداکثر تا ده دقیقه ویدیو آپلود کنند. این زمان برای افرادی که فالوئرهای زیادی دارند به یک ساعت افزایش می‌یابد. در واقع به نظر می‌رسد هدف اصلی IGTV ارائه‌ی چیزی شبیه به یک تلویزیون باشد. مدیرعامل اینستاگرام هم این موضوع را تایید کرده و بر این باور است که تا حد امکان تلاش شده که IGTV شبیه به یک تلویزیون باشد، طوری که به محض روشن کردن یک برنامه در آن اجرا شود. خوشبختانه برای تماشای ویدیوهای بلند مدت در اینستاگرام نیاز به پیش‌شرایط خاصی نیست. تنها باید منتظر بمانید تا آیکون IGTV به نوار بالای اینستاگرام (کنار آیکون دایرکت) اضافه شود تا با لمس آن، به مجموعه‌ای از ویدیوهای بلندمدت از فالویینگ‌ها و همچنین دیگر افراد محبوب دسترسی داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید با مراجعه به پروفایل افراد در اینستاگرام، روی آیکون IGTV که در کنار استوری‌های هایلایت‌شده‌ی آن‌ها قرار دارد (به شرط فعال بودن IGTV آن‌ها)، به ویدیوهای بلند مدت آن شخص دسترسی داشته باشید.